poniedziałek, 1 grudnia 2014

Ozdoby choinkowe z filcu

Ozdoby z filcu na choinkę

Grudzień się rozpoczął, szał świąteczny także. Dołączam się więc do niego i uszyłam filcowe, nietłukące (! ;)) ozdoby na choinkę. Dostępne są 4 wzory: choinki, bałwanki, bombki, dzwoniące dzwonki. Kolorystyka różnoraka, cekiny do ozdoby także.
Można zamawiać w dowolnych konfiguracjach.

Ozdoby choinkowe wymiary 8-13 cm (bez zawieszki). Wypełnienie antyalergiczna włóknina silikonowa.

Zapraszam do zamawiania:)
Wszystko razem


Bałwanki, wys. (bez zawieszki) 10 cm
 Bombki wys. (bez zawieszki) 9 cm.
 Choinki z pieńkiem lub bez wys. (bez zawieszki) 8-13 cm
 Dzwoniące dzwonki wys. (bez zawieszki) 12 cm.










12 komentarzy:

  1. Jak dużo ozdób i ile kolorów, hoho :D. Świetne są wszystkie i trudno byłoby zdecydować co podoba mi się najbardziej. Super, że dzwoneczki mają prawdziwe dzwoneczkowe "dzyndzelki" :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie bombeczki to napewno się nie stłuką, więc bezpieczne dla dzieci. Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka właśnie była ich myśl przewodnia - nie tłuc się :)

      Usuń
  3. Hej, czy mi się zdaje, czy nie mieliście u mamy na choince jakiś ręcznie robionych (szydełkowanych może?) ozdób? Robionych przez Ciebie, albo przez babcię? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mieliśmy :) Ale z papieru. Jak byłam dzieckiem zawsze robiłam ozdoby choinkowe - postacie z bajek, bombki, łańcuchy. Sporo z nich mam do tej pory :)

      Usuń
  4. Super :)
    Zapraszam też do siebie < dopiero zaczynam>

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ozdoby. Choineczki są cudne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.
    Moje wyzwanie w Modrak Cafe, do którego zgłosiła Pani swoje bombeczki jest wyzwaniem cyklicznym, a którym należy przygotować pracę na kilka kolejno podawanych przeze mnie tematów. Ponieważ zabawa trwa już od jakiegoś czasu, a właściwie niedługo już się kończy, to nie mogę uwzględnić w niej pani pracy, choć bombeczki i pozostałe ozdoby bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam ciepło i życzę radosnych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne ozdoby! Na pewno na choince prezentowały się wspaniale. Życzę równie udanych uszyciuchów w 2015 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również wszystkiego dobrego w nowym roku :)

      Usuń