poniedziałek, 27 października 2014

Candy, konkurs, rozdawajka

Candy czyli konkurs u Uszyciucha

Uszyciuchowi niedawno stuknęło 100 polubień na FB :) Z tej okazji postanowiłam zorganizować pierwszy konkurs, czyli tzw. Candy. Do wygrania jest świąteczna torba prezentowa uszyta z impregnowanego filcu (bez zawartości ;)) lub pokrowiec na tablet uszyty ze stabilizowanego filcu. Na zdjęciu nie widać, ale na torbie naszyte są 3 choinki z bombkami w kolorach: czerwone, fioletowe i niebieskie. Istnieje możliwość personalizacji wybranej nagrody (czyli np. dostosowanie do posiadanego tableta lub innego urządzenia).
Candy

Aby wziąć udział w konkursie i wygrać jedną z proponowanych nagród należy wykonać te oto czynności:
  1. Umieść pod tym postem komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie i napisz którą nagrodę wolisz.
  2. Umieść na swoim blogu powyższy baner na pasku bocznym wraz z linkiem i informacją o konkursie.
  3. Zabawa równolegle trwa na Facebooku. Jeśli nie prowadzisz bloga, a masz FB lub chcesz mieć dwie szanse na wygraną to zostaw komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie na funpagu Uszyciucha na FB pod postem nt. Konkursu i udostępnij informację o konkursie publicznie na swojej tablicy.
  4. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz obserwatorem Uszyciucha lub/i polubisz profil na FB.
Dodatkowe informacje:
  1. Można się zgłaszać do dnia 23 listopada do północy.
  2. Za maszynę losującą będzie robił mój synek Filip - udokumentuję to zdarzenie zdjęciami.
  3. Wyniki zostaną ogłoszone dnia 25 listopada.
  4. Jeśli nie posiadasz ani bloga ani FB a jednak jakimś cudem tu jesteś i chcesz się z nami pobawić to zostaw w komentarzu swój adres mailowy:)
  5. Nagroda zostanie wysłana na terenie Polski.
Zapraszam do wspólnej zabawy:)

19 komentarzy:

  1. Cześć :)
    bardzo chętnie biorę udziałcw konkursie :)
    ja bardzo bym chciała pierwszą wersje prezentu.
    Oczywiście obserwuje bloga i fb jako Agnieszka Winciorek
    Udostępniłam też baner u siebie: liveagi.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubione było, ale udostępniłam też post :)
      mam nadzieję, że teraz wszystko jest ok :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Biorę udział,polubione i udostępnione na fb.Wybieram etui.
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo serdecznie dziękuję za zaproszenie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie biorę udział ponieważ uwielbiam takie rzeczy a sama nie mam zdolności manualnych żeby wykonać takie cuda :)
    Obserwuję bloga jako aaangelllaaa 9
    na fb lubię jako angelika reczek
    emial: aaangelllaaa@wp.pl
    na blogu umieściłam baner ze zdjęciem i linkiem do rozdania : aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nam się poszczęści to wybieramy Świąteczną torbę :) piękne prezenty się w niej będą komponowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne nagrody! Marzę o świątecznej torbie, by móc do niej zapakować prezent dla ukochanej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię na FB jako: Monika Kocot
      Obserwuję bloga jako: Monika Kocot
      Udostępniłam info o rozdaniu: https://www.facebook.com/monika.kocot777/posts/813756732008840?pnref=story
      Liczę na łut szczęścia :D

      Usuń
  7. No to ja też biorę udział, a co tam, im więcej udostępnień, tym lepiej :) bardzo podoba mi się etui na butlę. )

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybieram 1 - świąteczną torbę na prezent
    Obserwuje bloga jako unusual flower :)
    Na fejbukowym panpage'u jako Kasia Jurczyszyn

    k.jurczyszyn@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Staję do kolejki i ja:) Pokrowiec na tablet mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się doczepię ;)
    Obserwuję,banner na:
    owlangle1.blogspot.com
    Marzy mi się etui na tablet,takie szare z czerwonym misiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wybieram etui ;))
    obserwuję jako Naughty Girl
    dodałam baner na http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zapisuje się z wielka chęcią i wybieram etui na laptopa :) oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział :)
    Obserwuję jako : sylwia s
    Baner :Wybieram 1 - świąteczną torbę na prezent
    Wybieram 1 - świąteczną torbę na prezent :)
    E mail : sylwciaa123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział :) etui na tablet jest świetne ! :) mail: EfelinaAa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością biorę udział. Wybieram torbę prezentową. Banner umieściłam na moim blogu na bocznym prawym pasku tutaj: http://kauri-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako: Angel
    mail: joanna.wrona17@gmail.com
    lubię na fb jako: Księga Zaklęć Kosmetycznych
    banner: www.ksiegazakleckosmetycznych.blogspot.com
    nagroda: etui na tablet

    OdpowiedzUsuń