wtorek, 11 lutego 2014

Zabawka z filcu - Sowa

Zabawka z filcu nr 14 - Sowa

Wreszcie powstała nowa zabawka:) Skąd pomysł tym razem? Mój synuś ma śliczną karuzelkę w łóżeczku, narysowane są na niej dwie sówki, które mocno przyciągają uwagę, więc i tym razem inspiracja do uszycia nowej maskotki przyszła z zabawki Filipka. Jest to sowa z karuzeli firmy Tiny Love. Gdy po uszyciu dałam ją Filipkowi od razu zainteresował się jej wielkimi oczami, uśmiechnął się, podotykał podotykał i bam do buzi. A oto uszyta sowa:

A to moja inspiracja:

5 komentarzy:

  1. Hej :) Bardzo podobają mi się Twoje "uszytki" dlatego Twój blog został wyróżniony Liebster Blog Award przez http://lililajek.blogspot.com :) Przyjmij zaproszenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe te zabaweczki :) sowa śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama szyję sowy, lubię je bardzo, a Twoja jest naprawdę urocza :)
    Pozdrawiam i nieśmiało zapraszam do obejrzenia moich zmagań z igłą ;)
    Też zaczęłam szyć, jak mi się córka urodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiej grubości filcu użyłaś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zabawek biorę zazwyczaj filc grubości 1,5-2 mm

      Usuń