sobota, 15 marca 2014

Tildowy królik

Wreszcie udało mi się uszyć mojego pierwszego tildowego królika :) To moje pierwsze dzieło przy użyciu nowej maszyny Juno o której pisałam tu. Króliczek ma na imię Krzyś i według mojego mężczyzny wygląda bardziej jak osioł ;)
Ciałko królika powstało z prześcieradła mojego synka, które kupiłam za małe i właściwie miałam je wyrzucić, ale na szczęście z pomocą przyszedł pomysł uszycia króliczka i tak oto prześcieradło otrzymało drugie, ciekawsze życie. Potem królik kilkanaście dni leżał golutki w szafie i w końcu od mojej Mamy dostałam kilka materiałów, które leżały w jej szafie dłuuugie lata i wreszcie się przydały, bo dzięki nim powstało ubranko dla tildowego Krzysia.
Jako, że to zupełne początki mojej przygody z maszyną do szycia, wszystko uszyłam fioletową nitką, bo tylko taką na razie miałam. I moja Mama znów przyszła mi z pomocą i zaopatrzyła mnie w niezły zapas różnego koloru nici, więc następny królik będzie już bardziej ogarnięty kolorowo:) Dzięki Mamo :)
Spodobało mi się szycie królika, w planach mam więc uszycie dla Krzysia koleżanki. Materiały już czekają. A ja - mądrzejsza o dościadczenia zdobyte przy szyciu tego króliczka, nie popełnię drugi raz tych samych błędów:)
A oto tildowy królik Krzyś:

Przy pracy pomogły mi te dwa tutoriale:

8 komentarzy:

  1. Ten króli jest bardzo dumny, siedząc przy maszynie.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny królik wyszedł!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten króliczek!
    Oczywiście zostaje tu na dłużej ;)
    Zapraszam do udziału w moim candy:
    http://pinku-art.blogspot.com/2014/02/urodzinowe-candy.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne są te króliczki, jakoś brakuje mi odwagi i motywacji pewnie też , żeby też spróbować takiego uszyć. Podziwiam, piękne są tildy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny królik i super wykonanie! Na pewno będzie wiernym towarzyszem niejednej zabawy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jaki tulaaśny :D Cudowne rzeczy tworzysz, zapraszam Cię po wyróżnienie do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę królika :-) i zapraszam do zabawy: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/04/koci-zajaczek-dla-matki-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny królik, może on teraz poszyje bo widzę że maszynę już polubił

    OdpowiedzUsuń