poniedziałek, 22 września 2014

Filcowa torba

Filcowa torba

Pochłonięta pasją szycia biorę udział w Jesiennej Akademii Szycia. W ramach pierwszego zadania uszyłam filcową torbę zapinaną na zamek. Torba powstała ze stabilizowanego szarego filcu o grubości 3,5 mm. Białe wstawki z filcu o grubości 1 mm. Oto ona:
Filcowa torba
Pomimo moich początkowych obaw, czy moja maszyna (JUNO by JANOME E1015poradzi sobie z tak grubymi warstwami filcu, udało się to bez większych problemów. Dowodzi to tylko, że mój wybór maszyny do szycia jest w 100% trafiony. Co prawda marzy mi się już bardziej zaawansowany model - JANOME QXL605 (apetyt rośnie w miarę jedzenia), jednak mój zachwyt dotychczasowym modelem nie słabnie :)
Janome QXL605 to maszyna komuterowa, m.in. ma 60 ściegów, automatyczne nawlekanie i obcinanie nici, wyświetlacz LCD i wiele innych przydatnych funkcji. Może kiedyś moje marzenie się spełni :)

3 komentarze:

  1. Świetna torba, taka prosta ale za razem wystarczająco elegancka ;)
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Też mi się marzy maszyna, ale najpierw by się przydało umieć szyć (;

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow rewelacyjna torba ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń