sobota, 8 listopada 2014

Pokrowiec na maszynę do szycia

Ubranko dla maszyny do szycia

Dawno już chciałam uszyć sobie pokrowiec dla mojej Janomki. Stała biedna i się kurzyła, bo nie zawsze chciało mi się ją chować do torby. Torba była nie od kompletu i nie była dopasowana więc wciśnięcie do niej maszyny trwało trochę czasu. Marzył mi się pokrowiec, taki aby łatwo go było założyć i zdjąć.
Z pomocą przyszła mi Jesienna Akademia Szycia. Ostatni, czwarty etap to specjalne zadanie kreatywne. Zadanie polegało na uszyciu jakiejś rzeczy tylko ze spodni jeansowych. Nie można było użyć żadnego innego materiału. Wpadłam więc na pomysł aby wreszcie uszyć upragniony pokrowiec. I tak oto powstało jeansowe ubranko.
pokrowiec na maszynę do szycia

pokrowiec na maszynę do szycia

Po bokach są dwie kieszenie zapożyczone z tyłu spodni - świetne miejsce na nożyczki i inne drobiazgi. Jedna strona ma wyszytą mychę - ten kawałek jeansu ucięłam z innych - ciemniejszych spodni. Druga strona powstała z przodu spodni, to kieszonka na instrukcję do maszyny - wreszcie mam dla niej miejsce i nie będę jej gubiła:)

4 komentarze:

  1. fajny !!mi tez sie marzy pokrowiec na moja KORNELIĘ ;-) tylko jakos zawsze czasu i weny brakuje do tego

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny!!! Idealnie wykorzystałaś spodnie. Przód i boczna kieszonka pozwalają! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do zabawy
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/2014/11/candy-mikoajkowe.html

    OdpowiedzUsuń