środa, 7 stycznia 2015

Poduszki

Przytulne poduchy

Dawno nic nie pisałam, ale to nie znaczy, że nie szyłam :) Szyłam szyłam, głównie ozdoby świąteczne i ząbki, ale w między czasie powstało też kilka innych uszyciuchów, których nie miałam czasu powrzucać na bloga. Nadrabiam więc :)
U mnie nie będzie podsumowania roku, postanowień i wspomnień świąteczno noworocznych, będą za to zaległe zdjęcia :)
Dziś pokażę poduchy jakie powstały na świąteczne prezenty. Mam nadzieję, że każdy z obdarowanych zdążył już poduszkę użyć i nie raz wygodnie oprzeć głowę na mięciutkich minky :)
Wzory i materiały były dobrane dla każdego osobnika zgodnie z jego zamiłowaniami, wystrojem i nastrojem ;)

Tu cała wieża poduszek:

Poduszka w łowickie pasy, a z drugiej strony beżowe mięciutkie minky:

 Zestaw poduch dla muzykalnego małżeństwa. Wzór muzyczny, z drugiej strony niebieskie minky pasujące do niebieskiej sypialni ;)

Beżowa poduszka z futerka i minky:

Mrówcza poduszka, z drugiej strony czerwone minky:

Powstała jeszcze jedna specjalna poduszka, ale o tym już w innym poście :)

3 komentarze:

  1. no to naszyłaś się troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te poduszki! Ja z szyciem jestem na bakier, może kiedyś opanuję maszynę do uszycia i uda mi się postawić kilka prostych szwów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacna kolekcja! Poduszki wyszły świetnie.

    OdpowiedzUsuń