piątek, 3 stycznia 2014

Zabawka z filcu - Hipopotam


Zabawka z filcu nr 12 - Hipopotam


Po długiej przerwie wróciłam do szycia. Synek już na świecie, odrobinę spokojniejszy więc wieczorami mam czas na zabawę igłą i nitką. Wyciągnęłam mój zapas filcu, nitki i ... poszło:) Do uszycia hipopotama zainspirowała mnie mata edukacyjna Juniora. Jest tam taki śliczny hipopotamek, że nie mogłam mu się oprzeć i postanowiłam przenieść go na papier, potem na filc i go ożywić, efekt poniżej.
Uszyta maskotka z filcu hipopotam

4 komentarze:

  1. Nawet ciekawy wyraz " twarzy" zdziwiony lub zaskoczony ??!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hipcio jest przecudny. Bardzo mi się podoba i między innymi dlatego zostałaś nominowana do Liebster Blog Award przez http://bbcross-stitch.blogspot.com/
    Zapraszam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, chciałabym się dowiedzieć z jakiej grubości filcu robi Pani takie zabawki? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń