sobota, 18 stycznia 2014

Zabawka z filcu - Pszczółka Maja

Zabawka z filcu numer 13 - Pszczółka Maja

Skończyłam kolejną filcową maskotkę, tym razem postanowiłam uszyć pszczółkę. Zaczęłam szukać w internecie jak wyglądają pszczółki, szukałam szukałam i w końcu mnie olśniło, że przecież najfajniejszą pszczółką jest nikt inny jak Pszczółka Maja. I oto ona Pszczółka Maja z filcu w moim wykonaniu:
Brakuje jeszcze skrzydełek, jak starczy mi sił to jutro doszyję, żeby Maja mogła latać i znaleźć swojego Gucia :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Śliczna Maja z pięknym słonecznym uśmiechem.

      Usuń
  2. 52 year old Senior Developer Murry Dilger, hailing from Guelph enjoys watching movies like Princess and the Pony and Cosplaying. Took a trip to Lagoons of New Caledonia: Reef Diversity and Associated Ecosystems and drives a Delahaye Type 175S Roadster. mozna sprobowac tutaj

    OdpowiedzUsuń