środa, 8 października 2014

Zmiany

Krok do przodu, czyli zmiany...

Nadszedł czas na zmiany. Blog do tej pory nazywał się 'junior w drodze' (byłam w ciąży gdy zaczęłam przygodę z blogiem) i były na nim na początku tylko zabawki z filcu i trochę haftu krzyżykowego. Jednak Junior już dawno dotarł do celu i nawet jest już sporym chłopcem. Dostałam upragnioną maszynę do szycia. Szyję teraz nie tylko z filcu i nie tylko zabawki. Postanowiłam więc zmienić nazwę, dodać logo i szyć jeszcze więcej, bo to daje mi mnóstwo radości :)
Powstało więc logo i nowa nazwa, która wpadła mi do głowy pewnego pięknego wieczora pod prysznicem. Potem poszłam dać Juniorkowi mleczka i położyć go spać. Zanim te czynności zakończyłam, nazwę zapomniałam. Przez kolejnych kilka dni wysilałam umysł, aby przypomnieć sobie nazwę i nic... Ale to mnie gnębiło i męczyło. Wymyślałam, kombinowałam i nic nie przypominało tamtego słowa. W końcu dałam sobie spokój z tematem i nagle pewnego kolejnego wieczora spojrzałam na ducha (tego którego mam pod własną lampą;)) w tym samym momencie pomyślałam sobie, że Junior to mały wstręciuch bo znowu demolował nam mieszkanie i BACH ! Uszyciuch - to było to co ciągle mi chodziło po głowie.
Od razu zabrałam się do pracy, tamtego wieczora poszłam spać po 2 ale za to powstało logo:
logo uszyciuch
A co poszło za tymi zmianami to oczywiście zmiana adresu bloga, teraz jest prostszy: www.uszyciuch.pl.
Jeszcze raz więc obiecuję sobie - szyć więcej - jak zapiszę to łatwiej dotrzymam słowa:) I... z czasem wprowadzę więcej zmian na stronie, oraz osobną stronę z uszyciuchami na facebooku, a na dziś tylko tyle :) 
Duszek z poprzedniego posta ma oczywiście na imię Uszyciuch.
Pozdrawiam wszystkich czytających i bardzo dziękuję za wszystkie wcześniejsze komentarze :)

Jeszcze trochę halloweenowo lecz nadal w temacie bo te duchy były inspiracją. Wiszą u nas pod lampą i sprawiają Filipowi dużą frajdę gdy tatuś go tak wysoko podsadzi:
duchy
Niedługo będzie tutorial jak zrobić takie duszki na halloween.


1 komentarz:

  1. Hej ho! Już poprawiłam Twoje logo i adres w polecanych :) Super nowa nazwa! Trochę faktycznie jak imię dla ducha!

    OdpowiedzUsuń