czwartek, 9 października 2014

Kuchenna łapka

Kuchenna łapka

Wczoraj poznałam dwie świetne dziewczyny - Agnieszki, które stworzyły niesamowite miejsce w centrum Gdyni - pracownię krawiecką AGULLA. Dziewczyny organizują szyciowe warsztaty zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Przy okazji mojej wczorajszej wizyty powstała ta oto kuchenna łapka:

Takie cuda można uszyć w AGULLI na warsztatach Inspiracje Color Mercado - polecam. Kalendarz warsztatów znajduje się tu: klik 

Łapka ma wyszyty napis, ponieważ powstała jako prezent dla Babci. Napis oraz ozdobny ścieg naokoło powstał na cudownej komputerowej maszynie Janome (nie pamiętam jednak jej symbolu). Łapka powstała na maszynie Singer i jednak wolę moją Janomkę. Nie wiem czy to tylko kwestia przyzwyczajenia, ale jakoś nie mogłam się zgrać z inną maszyną. W końcu jednak udało się uszyć to co sobie zamierzyłam. Dostałam jeszcze trochę materiałów do kolekcji "na wynos" więc w najbliższej przyszłości mam zamiar doszyć do kompletu podkładki pod kubek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz