poniedziałek, 13 października 2014

Wróżka zębuszka - przytulny ząbek

Ząbek od wróżki zębuszki

Dziś przedstawiam ząbek od wróżki zębuszki. Temat ząbków u nas ciągle na topie, ale nie tych wypadających tylko rosnących. Nieprzespane noce, gorączki i marudzenie. Jest tego już 12 sztuk a ciągle rosną nowe i końca nie widać. Uroki macierzyństwa;)
Jako, że dziecięce ząbki tak mnie dręczą, że aż śnią się po nocach powstał nowy uszyciuch - ząbek. Ząbek wykonany jest z miękkiej cienkiej białej flanelki, napis jest z filcu, a całość wypełniona kulką silikonową, potocznie nazywaną wypełniaczem do poduszek. Ząbek ma też małą kieszonkę, aby wróżka zębuszka miała gdzie wsadzić pieniążek dla małego bohatera. Wysokość ząbka to 23 cm.
Ktoś chętny na przygarnięcie ząbka z dowolnie wybranym imieniem?:)
ząbek od wróżki zębuszki

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł. Szkoda, że moje mleczaki to już odległe wspomnienie i wróżka z pieniążkiem do mnie nie przyjdzie ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam mała to włożyłam 2 grosze pod poduszkę i ne serio przemieniły się w 5 groszy. to nie jest ściema z tą Wróżką Zębuszką, ona na prawdę istnieje! :P

    OdpowiedzUsuń