piątek, 10 października 2014

Tilda - dekoracje

Tildowe dekoracje

Kilka dni temu do naszych drzwi zapukał nasz listonosz p. Bogdan. Otworzyłam i patrzę, a p. Bogdan stoi z mocno zbolałą miną i podaje mi paczkę ze słowami "co, książka?" Odpowiedziałam, że owszem książka. I tu się zaczęło narzekanie, że takie ciężkie paczki musi nosić... Ciężka ta praca listonosza... Apeluję zatem do wszystkich moich sąsiadów - proszę nie męczyć więcej naszego listonosza i nie zamawiać takich ciężkich przesyłek ;) Ja na razie obiecuję dać mu odpocząć i choć na pewno p. Bogdan nie trafi na mojego bloga to serdecznie go pozdrawiam, bo bardzo miły z niego człowiek :)
A oto te ciężkie książki:
Przytulne i radosne dekoracje
Są to dwie pozycjie Tone Finanger z serii Tilda: Przytulne dekoracje i Radosne dekoracje wydawnictwa Buchamnn. Na razie tylko pobieżnie je obejrzałam, ale już jestem zachwycona. Znajduje się w nich mnóstwo cudownych inspiracji. Jak tylko będę miała czas to zasiądę do maszyny i na pewno uszyję coś z tych książek, mam już nawet swoich faworytów:)

6 komentarzy:

  1. Witaj :) Czy mogłabyś zdradzić mi gdzie kupiłaś te książki? Ja szukam wszędzie od kilku dni i nie mogę nigdzie znaleźć :( A uczę się szyć i były by mi bardzo pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo szukałam, nigdzie ich już nie ma w sprzedaży. Pozostaje polowanie na allegro. Ja tak właśnie upolowałam, chociaż trochę to trwało.

      Usuń
  2. Oj tak myślałam :( No trudno, będę szukać, pytać... może ktoś będzie chciał odsprzedać. Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję ustawić sobie na allegro opcję wyszukiwania z powiadomieniem na maila gdy ktoś je wystawi na sprzedaż, tym sposobem nie trzeba codziennie sprawdzać allegro, tylko czekac na wiadomość :)

      Usuń
    2. Jeśli jesteś przypadkiem z 3miasta to mogę ci na kilka dni książki pożyczyć :)

      Usuń
  3. Czy ktoś wie gdzie można kupić taką książkę?

    OdpowiedzUsuń